Vadim in Cosmos

M-am ferit eu sa vorbesc de Vadim, din simplul fapt ca, pentru mine este cel mai mare comunist de la ora actuala…dar nu se poate trebuie sa zic ceva.Am evitat sa va spun ca el a facut niste investigatii din rezultatul carora Basescu ar mai avea o fiica, am evitat sa va spun ca isi va deschide televiziune. dar e clar, Vadim la televizor – de marti pana joi si duminica, 4 ore de discursuri comuniste si alte aberatii politice, cu toate ca, tot Vadim, declara cu cateva zile in urma ca, pe postul lui nu va exista pic de politica. Va dati seama ca nu va fi asa. Sau poate ca se referea la faptul ca nu va fi politica facuta de altii.
Conform CNA, un om politic nu poate fi moderator de emisiuni, cu toate acestea, liderul PRM a gasit solutia prin care poate sa-si faca auzite discursurile comuniste: „invitat permanent”
Pregati-va sa urmariti Emisiunea Tribunul la Tribuna (ca la peluza nu mai erau bilete), iar dupa ora 24 inchiderea programului cu tot cu taierea curentului. Va dorim vizionare placuta.
lateredit: cu scuzele de rigoare, infig doua lucruri diferite, dar despre Vadim si prm. Abia acum am vazut ce a declarat Oana Zavoranu, la intrarea in partid : „Am certitudinea că Dumnezeu mă iubeşte. Mi-am împlinit visul din copilărie. Încă de când eram foarte mică îl urmăream pe domnul Vadim Tudor pentru că e un om cu totul şi cu totul fascinant”…visul din copilarie – deci va dati seama ce copilarie zdruncinata a avut.
Despre almiphoto
Pasionat de fotografie, muncesc fotografia, traiesc din ea, mereu cu aparatul langa mine.

Lasă un răspuns

