Publicitate de milioane

Deja a inceput sa se vorbeasca de premiile Oscar. Inca nimic special, doar detalii de marketing. Televiziunea americana ABC care se ocupa cu transmiterea Premiilor a vandut anul acesta spatiul publicitar destinat show-ului mult mai repede ca in anii precedenti cu toata ca preturile au fost marite cu 500 mii de dloari. Astfel, companii ca: AT&T, Bank of America, Coca-Cola, Eastman Kodak, General Motors, Mars, MasterCard, McDonald’s, Microsoft, J. C. Penney si Unilever au cheltuit anul acesta pe 30 de secunde de promo, 1.7 milioane dolari. Firmelor AT&T, Coca-Cola, G.M. şi Kodak nu le-au ajuns doar cele 30 de secunde si au mai incheiat un contract privind publicitatea pe site-ul oscar.com.
Vicepresedintele ABC TV nu exclude nici ideea publicitatii prin telefon, care sa se vanda alaturi de informatiile legate de eveniment, descarcate de utilizatori.
In 2006 pretul a 30 de secunde a costat firmele doritoare de promo 1.65 milioane dolari, in timp ce in 2005, acestea au dat numai 1.6 milioane.
Evenimentul decernarii premiilor Oscar este al doilea pe lista audientelor, respectiv si al preturilor publicitatii, cu o audienta de 39 milioane telespectatori. Seful de promotie al tarifelor publicitare si al audientelor este FINALA campionatului de fotbal american SuperBowl, vizionata de peste 93 milioane persoane, si care vine cele 30 de secunde de publicitate contra sumei de 2.6 milioane dolari.
Sursa: Themoneychannel
Anunțuri

Despre almiphoto
Pasionat de fotografie, muncesc fotografia, traiesc din ea, mereu cu aparatul langa mine.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: