Ansamblul Belvedere-Băneasa

Tot imobiliare. Pentru că mi s-a părut fabulos. Este fabulos să dai 150.000 de euro pe un apartament cu două camere, cu o suprafaţă de 70 mp plus o terasă de 20 mp şi un garaj de 18.000 euro. Domneee’, e în Băneasa; are vedere înspre lac, e lux ce ştii tu!
Compania Rotary Construcţii va deschide, în luna mai şantierul Ansamblului Belvedere-Băneasa, ce se va întinde pe 7 hectare şi va cuprinde 600 de locuinţe. Apartamente de 2, 3, 4 sau 5 camere. Astea cu 5 camere se vor construi sub formă de duplex. Toate aceste apartamente vor fi amplasate în 4 blocuri cu câte 12 etaje. Până aici nimic neobişnuit. Eeeh, dat fiind faptul că suntem în Băneasa, metrul pătrat va fi vândut cu preţuri între 1.500 şi 2000 euro FĂRĂ TVA. Astea cu tersa şi garajul sunt facultative. Dacă vrei terasă, dai în plus pe mp de terasă între 750 şi 1000 euro tot fără TVA; unde terasa o poţi mări până la 50 mp. Iar, dacă vrei şi garaj, trebuie să mai dai alţi 18.000 de euro. Chestia cu garajul de 18mii nu am înteles-o prea bine. Complexul va dispune de un club, un „after school”, grădiniţă, spaţii comerciale, resturante, piscină şi 800 locuri de parcare.
Vreau un apartament de două camere  cu terasă şi cu garaj. După un scurt calcul în care mi-au tremurat degetele pe tastela calculatorului, cel mai mic apartament de două camere; adică 70 mp plus terasa de 20 şi garajul…am ajuns la 138.000 euro. Fără garaj, înseamnă 120.000 iar fără terasă te duce la 67.500, în continuare fără TVA adică 80 mii euro. Ah, am uitat să pun TVA la ăia 138 mii. Cu TVA te duce la 165.000 euro. Sigur vreţi să’l fac şi la duplex…la ăla de 5 camere? Bine, hai că-l fac. Se iau 200 mp şi se împart în 5 camere, se pune şi cea mai largă terasă + garaj şi se ajunge la476.000 duplexul fără terasă şi garaj. Cu terasa de 6000 de euro şi cu garajul de 18.000 se ajunge la un total de fix in cap 500.000 euro. cu tot cu TVA. Şedere plăcută.

Sursa: Mediafax

Despre almiphoto
Pasionat de fotografie, muncesc fotografia, traiesc din ea, mereu cu aparatul langa mine.

3 Responses to Ansamblul Belvedere-Băneasa

  1. dana says:

    Bun calculul- n-au tremurat foarte tare degetzelele.
    Nu ati spus ca proiectul arata de exceptie, este exclusivist si elegant si probabil ca vor locui in el unii carora le tremura mai putin degetele pe tastela.

  2. Mihai says:

    Nu vad nimic absurd in comentariu si ii dau dreptate Danei. Cum proiectul este clar ceva exclusivist si Romania a demonstrat ca are potential pentru o astfel de clasa de clienti de ce nu s-ar construi si astfel de ansambluri . Pentru cine nu isi permite sa nu se arunce ! Nu ma obliga nimeni sa imi iau Mercedes , nu am bani imi iau Logan , nu am nici atat merg cu tramvaiul …. Va pup

  3. Alina says:

    Ce nu a spus dana e ca dupa parerea mea la ce preturi vind trebuie sa fie pe masura si nu sunt, adica nu e o firma serioasa ,eu am cumparat din pacate in Dana Nord si nici acum nu m-am mutat .Firma e neserioasa din toate pct. de vedere.Mihai si Dana aveti cumva actiuni acolo caci eu stiu cumparatori nemultumiti de serviciile firmei Rotary.

Lasă un răspuns

